پَـ ــ ـ ـنجره
اینکه آدم داغـــــون شدن خودشو تو یه مسیری ببینه و بازم ادامه بده، ایــن بـ ـ ــده...
سه شنبه 2 مهر 1392

مباركم باشه شب تولــــــــــدم،

چقدر شلوغه خودمـمو خودم!،

یه كارت تبـــریك چمد تاشمع خــــ ــ ــاموش خودم گرفتم خودمو در اغــــــــوش

هدیه تو ب من ی كادوی خیـــــــــالى اتاق بى چـــــــــراغو منو دستاى خالــــــ ــــــى

تولد غمـــــــــگین من مبارك...

1392/07/04



نظرات شما عزیزان:

تلخ ترین خاطره
ساعت12:10---23 دی 1393
شاید کفر باشد
شاید کفر باشد درد دل هامان با صاحبمان
ولی می دانم او آنقدر مهربان است که از ذره ذره ی وجودمان با خبر است
پس راحت نجوایش می کنم به امید...
یه سر هم به وب من بزن دوست عزیزم
منتظرم
شاد باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ 11:23 || no name