...
پَـ ــ ـ ـنجره
اینکه آدم داغـــــون شدن خودشو تو یه مسیری ببینه و بازم ادامه بده، ایــن بـ ـ ــده...
دو شنبه 11 دی 1391
...
ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

ماهان
ساعت11:34---18 اسفند 1391


مهــــم نيســـت نوشته هاي درهم و برهم مـرا
بخـواني يـا نــــه،
مــن بـراي دلِ خستــه ام مي نـويسـم
ميخـــواهي بخـــوان...
ميخـــواهـي نخـــوان!
فـــقــــــط خـواهـش ميکنـم
اگــــر خـوانـدي
عـاشقـانـه ام را تقــديـم به " او " نکــن!
مــن اين را بـراي تـــو
ســروده ام
نــــــه بـراي " او "
اخرین پیامی بود که دادم.......................'.'


ساعت16:53---13 اسفند 1391

نوشته زیر برای متن هات خوبه };-};-};-};-};-};-};-};-



ماهان
ساعت16:44---13 اسفند 1391
دلتنگی هایم به گریه های شبانه تبدیل تبدیل شده تاصبح به فکرت می پردازم

ساعت17:08---12 اسفند 1391
خیلی دلتنگتم تونستی جواب بده =____ماهان____=

اسماعیل
ساعت17:34---14 دی 1391

سلام عزیزم از اینکه به من اطلاع دادید از شما سپاسگذارم اگر میشه ایمیلت رو برام بفرست.خداحافظ
پاسخ:خواهش میکنم خواستم که اطلاع داشته باشی گلم...هنوز درست نکردم به محض درست کردنش بهت اطلاع میدم بای



اسماعیل
ساعت15:49---12 دی 1391
سلام ممنونم از تصاویری که برام گذاشتی دستتون درد نکنه خیلی زحمت کشیدید.من این مطلب رو بهتون تقدیم می کنم:

خدایا!همه از تو می خواهند
پاسخ:خواهش میکنم گلم،قابل شما بیش تر از ایناس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ 13:3 || no name